zaterdag 4 december 2010

Evalueer 23 dingen # 23



23 dingen was voor mij een hele ontdekking en voor het blok gezet worden.
Eerst aanmelden en beginnen met bloggen viel nog wel mee en het was ook wel leuk om te doen. Zeker om ook andere blogs te lezen die met het zelfde bezig waren. Iedereen is toch mooi gaan bloggen.




Flickr vond ik een hele openbaring zoveel foto’s als er opstonden en op elk trefwoord waren heel veel foto’s. Dan kon je ook nog je eigen foto’s of die van anderen bewerken, ga ik zeker bij mijn volgende fotoalbum gebruiken. Ik natuurlijk ook te gebruiken om posters op te leuken.

Twitter en chatten wel aangemeld maar daar ben ik niet zo’n fan van, want ik zit niet elke dag privé achter de computer. Dat moet je wel doen vind ik als je deze sociale netwerken gebruikt. Maar de angst om het te doen is er niet meer.


Library Thing vond ik echt een uitvinding en ben zeker van plan om dat te blijven gebruiken.
Ik heb met deze cursus heel wat bijgeleerd, maar ben blij dat ik nu weer wat meer eigen tijd heb.

6 opmerkingen:

  1. Hé Blacky, wat heb jij hard gewerkt zeg. Hartstikke goed. Gefeliciteerd met het behalen van de eindstreep. Ik ben trots op je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd ook over de streep .

    En zo tezien gaan de balonnen de lucht in.
    Heel leuk eind gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig en weet je ik vind het zo goed van je, want terwijl je met 23 dingen bezig was gebeurde er ook allerlei akeligs in je leven.

    Petje af!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd. Geeft een goed gevoel hé?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, je hebt hard gewerkt. Nu is het tijd voor meer 'eigen tijd'. Ben benieuwd of je nog iets met 23dingen gaat doen in je vrije tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd!
    Leuk om te lezen dat 23 dingen je heeft geholpen van je angst voor chatten en twitteren af te komen.
    Je weet nu ook wat het precies inhoudt en wie weet, als je actief blijft op internet zit je straks ineens zonder dat je het doorhebt op Twitter ;-)
    Uit je post maak ik op dat je in ieder geval aan de slag blijft met Flickr en LibraryThing, en daar berichtjes achterlaten gaat toch al een beetje op Twitter lijken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen