donderdag 18 november 2010

Instant Messaging #14

                   
Ik heb me vandaag ook aangemeld bij het chat programma van gmail, ik ben daar toch al ingeschreven. Heb me meteen ingeschreven dat ik contact met een paar mensen wil, eerst maar eens kijken hoe dat gaat.
Het is natuurlijk makkelijk als je meteen met iemand contact heb, die op dat moment achter de computer zit, want het gebeurt soms dat mensen dan refereren aan een website en dan kan je meteen even kijken. Je weet dan meteen waar ze het over hebben. Ze kunnen ook meteen berichten en bijlagen naar je sturen, waar je dan meteen een blik op kan werpen.
Hier bij geldt wel nooit echt commentaar geven, tot je het echt gelezen hebt.
Deze twee poezen hebben een ander idee over het gebruik van de computer, vast hebben ze hierover gemiauwt.
                                                                                 

2 opmerkingen:

  1. Veel plezier met chatten Blacky. Deze twee hadden het blijkbaar even gehad. Jij gaat gestaag door met de dingen. Ik volg je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, chatten is leuk, maar er moet wel iemand online zijn. Het lijkt erop of je katten de moed hebben opgegeven ;-)

    Bedrijven zetten chat wel in om helpdesk- of informatievragen te beantwoorden. Voordeel boven een mailtje is dat men kan doorvragen.
    Je hoeft als bedrijf trouwens dan niet 'altijd' online te zijn. Mensen begrijpen best dat dit onmogelijk is. Chatten is meer een extra manier om contact op te nemen, naast mail, telefoon, of gewoon een brief.

    BeantwoordenVerwijderen